Дома Живот Урологот открива што треба да јадеме и пиеме ако сакаме почесто да...

Урологот открива што треба да јадеме и пиеме ако сакаме почесто да уринираме

455
0

Има моменти, како бременоста, кога постојаното трчање до тоалет, но што ако имате сосема спротивна ситуација и многу ретко сте во тоалет?

Храната и пијалоците кои природно му помагаат на телото да се ослободи од течностите (и вишокот сол) често се нарекуваат диуретици.

„Храната полна со вода исто така ќе го зголеми волуменот на урината во мочниот меур, како што се чајот, водата и овошјето што ги јадете во текот на денот.

Сите тие не мора нужно да бидат диуретик, само што содржат големи количини на вода и со тоа го зголемуваат производството на урина“, додава д-р Елизабет Квалер, гинеколог и уролог. Но, тоа не е крајот на тоа. Покрај храната која содржи вода, има и такви кои ќе го иритираат мочниот меур и ќе ве натераат да уринирате почесто .

Диуретиците помагаат да се исфрли водата и токсините од телото преку уринарниот тракт. Природата ни дала одредени намирници кои можеме да ги користиме за оваа намена, а докторот носи и листа на намирници кои се и кои ќе поттикнат почесто празнење на мочниот меур.

ОВОШЈЕ

Тоа се намирници кои најчесто се природен диуретик, особено лубениците, грозјето и боровинките, а како диуретик можат да делуваат и лимонот и ананасот.

ЗЕЛЕНЧУК

Има и зеленчук кој ќе го стимулира излачувањето на урината, а по своето дејство се познати краставиците, аспарагусот, цвеклото и целерот. Но, кромидот и лукот исто така се сметаат за диуретици.

ЗАЧИНИ

Зачините како магдоносот брзо минуваат низ телото и можат да ја зголемат количината на урина. Магдоносот е природен диуретик и ја чисти крвта, ја поттикнува циркулацијата, ги отстранува токсините од телото преку бубрезите.

И го прави вашиот здив подобар! Растението мечкино грозје (латинско име arctostaphylos uva ursi делува на излачување на урината, чистење и дезинфекција на уринарниот тракт. Обично се користи во комбинација со други лековити растенија, како лист од бреза или корен од сладунец, бидејќи содржи многу таник киселина која може да биде тешка за некои на стомакот.

ГАЗИРАНИ ПИЈАЛОЦИ

Иако имаат лоша репутација, особено кога се во прашање бубрезите. Содржи кофеин, па ќе го иритира мочниот меур, но ќе делува и како диуретик, а содржи и многу нездрави компоненти кои можат да влијаат на развојот на камења во бубрезите .

За крај, доколку сакате да го намалите бројот на посети на тоалет, внимавајте колку вода пиете, а ако пиете повеќе отколку што му треба на телото, таа ќе излезе од вас во форма на урина.

Исто така, ако мислите дека храната и пијалоците кои ќе го забрзаат производството на урина се здрави за вашиот мочен меур, тоа можеби не е точно. Значи, иако кофеинот е диуретик, не значи дека нуди хранливи материи и витамини. Како и кај повеќето работи, умереноста е клучна.

ЗОШТО ВОДАТА ОСТАНУВА ВО ТЕЛОТО?

Причините за задржување на водата може да се најдат во многу состојби, навики или недостатоци во исхраната. Хормонската нерамнотежа за време на менструалниот циклус, бременоста, менопаузата и ПМС може да ја остави жената отечена, и не е тајна дека многумина ги забележуваат нивните гради „пополни“ неколку дена пред да треба да добијат менструација.

Прекумерното внесување сол, шеќер и масти може да придонесе за задржување на водата во телото, што дополнително се олеснува со недоволното внесување на витамини од Б комплексот и протеините.

Брзата храна и храната која е многу солена делува така што телото почнува да задржува вода, а се чувствуваме надуени во стомакот и екстремитетите. Исто така, хроничните болести како што се бубрезите, белите дробови или артритисот може да предизвикаат задржување на водата.

Грижете се за вашето тело и движете се – одете на брзо одење секој ден или вежбајте 30 минути за да ја стимулирате лимфата. Јадете свежо овошје и зеленчук за да ја надоместите загубата на важни хранливи материи кои урината ги „одземала“. Пијте осум чаши вода дневно, бидејќи колку повеќе е хидрирано вашето тело, толку помалку течност ќе задржува.

Претходна објаваИстражувањата покажаа која група на луѓе е „тивок носител“ на вирусот СОВИД-19
Следна објаваДоколку страдате од болки во зглобовите треба да ги избегнувате овие шест намирници

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име