Дома Живот Три совети кои ќе ви помогнат да заспиете

Три совети кои ќе ви помогнат да заспиете

277
0

Експертот за спиење, Нарван Амини, откри за „Хјустон хроникл“ три едноставни совети што треба да ги следите за да се одморите навистина добар ноќе.

Иако некои луѓе можат лесно да дремат, тоа не мора да значи дека го добиваат остатокот што му е потребен на телото.

Кога спиете, важно е да се земе предвид положбата на телото, средината во која спиете, како и времето во кое обично одите во кревет.

Во овој поглед, Амини откри што треба да имате на ум за да го подобрите квалитетот на вашиот сон.

Внимавајте на вашата положба – додека има различни позиции за спиење, Нарван тврди дека спиењето на страна е најдобро од повеќе причини. Прво, тоа му дава на вашиот ‘рбет доволно усогласување и поддршка.

Покрај тоа, не само што ги намалува малите болки во вратот или грбот, туку и помага целото ваше внатрешно тело да функционира правилно.

За да ги намалите утринските грчеви во вратот, најдобро е да ги држите рамената надвор од перницата за да го минимизирате секој дополнителен простор помеѓу вратот и душекот, вели Нарван.

Прилагодете ја околината – Кога станува збор за околината во која спиете, најдобро е да ја одржувате темно, тивко, уредно и ладно. Додека некои се навикнати да спијат со едната нога надвор од навлаките за да ги одржуваат ладни во текот на ноќта, ова можеби нема да работи за секого.

Сепак, најдобрата температура за вашата спална соба е приближно 19 степени Целзиусови. Освен што останува кул, слабо осветлената просторија исто така го одржува вашиот внатрешен часовник да отчукува.

Воспоставете соодветна рутина – Ноќните рутини ќе се разликуваат за секој човек, меѓутоа, Нарван силно препорача да избегнувате користење на електроника еден час пред спиење.

„Наместо тоа, добро е да се опуштите со едноставна активност како читање книга, едноставно истегнување или топол туш“, рече таа.

Меѓутоа, ако сте навикнати да заспивате на звукот на телевизорот, експертот предложи да пробате релаксирачка активност која полека може да ве поттикне да се одморите.

Ова може да вклучи дури и основни задачи како четкање на забите или четкање на косата.

Претходна објаваНапиток кој го забрзува метаболизмот
Следна објаваЗошто се блокира само една ноздра?

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име