Дома Здравје Топлите бранови во менопаузата може да се намалат за 88 проценти со...

Топлите бранови во менопаузата може да се намалат за 88 проценти со одредена храна

615
0

Диетата во менопауза може да им помогне на жените да изгубат околу 4 килограми за 12 недели, што исто така го подобрува нивниот квалитет на живот бидејќи топли бранови се многу поподносливи со помала тежина.

Диетата може да им помогне на жените да ослабат во просек по 4 килограми.
Топлините се еден од главните симптоми на менопаузата, а според најновото истражување, овие непријатни топли бранови може да се ублажат дури за 88 отсто со помош на исхрана со малку маснотии и растителна основа. Наодите од 12-неделното испитување, објавени во Менопаузата: Журналот на северноамериканското здружение за менопауза, покажуваат дека исхраната со малку маснотии, растителна основа богата со соја е исто толку ефикасна како терапијата за замена на хормони (ХРТ) во намалувањето на топли бранови.

Топлините се еден од трите клучни симптоми на менопаузата
Исхраната може да им помогне на жените да изгубат просечно 4 килограми, што исто така го подобрува квалитетот на нивниот живот. Студијата за олеснување на вазомоторните симптоми кај жените (WAVS) покажа дека овој пристап заснован на храна ги намалува умерените до тешки топли бранови за 88 проценти, додека хормонската терапија била успешна од 70 до 90 проценти во процесот. Понатаму, учесниците во испитувањето изгубиле во просек по 4 кг за 12 недели.

  • Сè уште не разбираме целосно зошто оваа комбинација функционира, но се чини дека овие три елементи се клучни – избегнување на животински производи, намалување на маснотиите и додавање порција соја – вели д-р Нил Барнард од Медицинскиот факултет на Универзитетот Џорџ Вашингтон .

Вазомоторните симптоми се повторливи топли бранови, ноќно потење и флуктуации на крвниот притисок. Овие симптоми се предизвикани првенствено од промените во односот хипоталамус-хипофиза-јајниците, кој го регулира лачењето на половите хормони. Хипоталамусот, кој се наоѓа во центарот на мозокот, помага да се контролира внатрешниот термостат. Флуктуирачките и опаѓачките нивоа на хормони за време на менопаузата предизвикуваат нарушувања во хипоталамусот, кои се јавуваат додека регионот на мозокот се обидува да ја ресетира својата температура.

Ефекти од растителна исхрана со малку маснотии врз симптомите на менопауза
Д-р Барнард и неговиот истражувачки тим испитувале жени во постменопауза на возраст меѓу 40 и 65 години. Од 1.662. од испитаниците, 71 останаа за конечна анализа на податоците. Студиска група жени јаделе веганска исхрана со малку маснотии со половина чаша варена, негенетски модифицирана соја секој ден во текот на 3 месеци. Контролната група не ја променила исхраната. Двете групи земале дневен додаток на витамин Б12 и од нив било побарано да не земаат други додатоци, да не менуваат лекови или режими за вежбање. За сето тоа време мобилната апликација ја снимаше фреквенцијата и интензитетот на топли бранови.

Препорачаната храна е делумно инспирирана од традиционалната јапонска исхрана , која ја нагласува растителната храна, производите од соја и малите количини масло. Во врска со тоа, имаше прашања за ограничување дури и на „здравите“ масла и масти, како што се јаткастите плодови и авокадото.

  • Мастите во јаткастите плодови и авокадото се поздрави од мастите во млечните производи и месото. Јаткастите плодови имаат малку заситени масти, за разлика од авокадото кое е богато со нив. Но, ние често ги намалуваме мастите од сите видови во нашите истражувачки студии. Маслата и мастите – „добри“ или „лоши“ – можат да го попречат слабеењето што значително помага при топли бранови. Маслата и мастите ја менуваат активноста на естрогенот. Во текот на студијата, откривме дека за оние жени кои внимателно избегнувале мрсна храна, придобивките биле побрзи – тие побрзо ослабнале.
Претходна објаваСпанаќ и млечни производи – добра е оваа комбинација?
Следна објаваРУЧЕК ЗА ДЕНЕС: Гулаш

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име