Дома Психолошки совети Стресот е главниот виновник за недостаток на сон

Стресот е главниот виновник за недостаток на сон

395
0

Различни видови на стрес различно влијаат на спиењето. Стресот поврзан со работата беше поврзан со постојани проблеми со спиењето, додека стресот што не беше поврзан со работата предвидува повеќе идни проблеми со спиењето.


Истражувањата покажаа дека како што старееме, нашиот сон опаѓа. И според новото истражување спроведено во Финска, објавено во „Journal of Occupational & Environmental Medicine“, има една работа што ги спречува многу возрасни во нивните 60-ти да спијат, а тоа е стресот.

Истражувачите сакале да проценат како различните видови на стрес влијаат на сонот на постарите возрасни лица кои се блиску до пензионирање.

Повеќе од 2.700 возрасни лица учествуваа во првата студија. Беа разгледани факторите како што се физичките и менталните работни услови, стресните животни настани и рамнотежата помеѓу работата и животот.

Дополнителна студија базирана на популација на речиси 4.000 луѓе покажа дека повеќе од половина од мажите во 60-тите години и 70 отсто од жените пријавиле проблеми со спиењето во изминатиот месец.

„Колку повеќе работни и неработни стресови имал вработениот, толку повеќе имал проблеми со спиењето“, вели професорката по психологија и коавтор на студијата Маријана Виртанен.

Истражувачите, исто така, забележаа дека различни видови на стрес влијаат на спиењето на различни начини.

Стресот поврзан со работата, на пример, беше поврзан со постојани проблеми со спиењето, додека стресот што не беше поврзан со работата предвидуваше повеќе проблеми со спиењето во иднина.

Работните услови исто така биле поврзани со квалитетот на сонот, а полошите услови значеле и полош сон.

Што треба да се направи?

Овие резултати ја нагласуваат важноста на рамнотежата помеѓу работата и животот, особено за време на стресни периоди.

Исто така, преземањето други чекори за ублажување на стресот ќе биде од корист само за вашата хигиена на спиењето.

Без разлика дали тоа значи да започнете активност што го намалува стресот како медитација или јога, да земете додаток во исхраната што го олеснува стресот или да направите големи промени во вашиот живот за да се ослободите од она што ви предизвикува стрес.

Претходна објаваЗдравствени придобивки од семките од тиква
Следна објаваЕве кои намирници ја подобруваат меморијата

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име