Дома Здравје Сите сакаме пуканки, но колку се тие всушност здрави?

Сите сакаме пуканки, но колку се тие всушност здрави?

405
0

Пуканките се задолжителни за филмски вечери, родендени, забави, но и семејни дружења. Но, кога треба да престанете?

Одговорот на ова големо прашање зависи од тоа на кое масло се подготвуваат пуканките, можните адитиви, но и од самата пченка. Пченката (дури и во оваа форма) е цело зрно, и тие се важен извор на витамини, минерали, влакна и антиоксиданси важни за варењето.

Истражувањата покажуваат дека внесот на цели зрна е поврзан со подолг живот, помалку воспаленија и помал ризик од срцеви заболувања, мозочен удар, рак, дијабетес и дебелина. Според Cookinglight, три дневни порции интегрални житарки се поврзани дури и со помал индекс на телесна маса и помали наслаги на стомакот .

Маслото е многу важно

При изборот на бренд на пуканки, обрнете внимание на маслото наведено во состојките. Најдобрите масла се оние кои содржат мононезаситени масти, особено се добри маслото од авокадо и екстра девственото маслиново масло.

Масла кои содржат повеќе омега-6 масни киселини како пченка, соја и сончогледово масло го поттикнуваат воспалението. Најдобро е да направите пуканки дома, а потоа да користите здрави масла.

Додатоци за пуканки

Исто така, размислете за додатоците за пуканки. Во пакуваните пуканки, зачините можат да бидат едноставни како морска сол и црн пипер. Или тие може да вклучуваат заеднички млечни состојки, како што се путер и сирење. Некои пуканки имаат додадено шеќер или засладувачи.

Можете да додадете различни зачини како куркума, италијански зачини на домашните пуканки, но можете да внимавате на количината на сол.

Пуканките можат да бидат здрава ужина доколку внимавате на маслото и адитивите.

И внимавајте на големината на порциите. Големината на порцијата треба да биде од три до три и пол чаши , но лесно е да ставите целосна кесичка пуканки во себе. Освен тоа, дополнителната сол може да поттикне задржување на водата во телото, но и надуеност.

Google search engine
Претходна објаваОваа храна не треба да ја јадете после 16 часот.
Следна објаваДали знаете која е најдобрата температура за спиење?

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име