Дома Живот Природни начини и трикови како да го спречите ‘рчењето и ноќното будење

Природни начини и трикови како да го спречите ‘рчењето и ноќното будење

727
0

‘Рчењето не е пријатно за никого. Луѓето кои ‘рчат поради нивниот проблем често се будат навечер, додека луѓето кои спијат со нив во кревет често имаат проблем поради непријатните звуци што ги слушаат поради ‘рчењето.

Иако за некои е смешен феномен, ‘рчењето може да биде крајно непријатно искуство за целото домаќинство. И додека домаќините на оние кои ‘рчат се борат да ја најдат најдобрата стратегија за спиење без одвлекување и покрај продорните звуци, луѓето што ‘рчат може да имаат многу поголеми и посериозни проблеми.

‘Рчењето може да биде поврзано со тешки нарушувања на спиењето и може да предизвика несоница и хроничен замор.


Доколку и самите се борите со овој проблем, без разлика дали сте во позиција на хрчи или слушател, подолу ќе најдете корисни совети и трикови. Овој пат ги прескокнуваме веќе познатите совети за оптимална температура и влажност на просторијата, редовно чистење на домот и (прекумерна) тежина на хрчачите, како и редовно чистење на дишните патишта.

Чаеви

Пиењето чај од ѓумбир и чај од тилчец ќе помогне при кашлање и чистење на дишните патишта. Исто така, чајот од тилчец има исклучително добро влијание на варењето, што е поврзано и со проблемот со ‘рчењето. Пијте ги двата чаеви пред спиење. Исто така, плакнењето на грлото со чај од нане ќе го спречи ‘рчењето ако тоа е исто така поврзано со алергиски и респираторни проблеми.

Етерично масло од нане

Етеричното масло од нане е добро да се намачка на синусите и под носот, како и да се капе на перницата каде што спиете.

Вежби

За да ги зајакнете мускулите на лицето и јазикот, кои со годините се намалуваат и придонесуваат за ‘рчењето, добро би било да изведувате вежби кои ќе ви помогнат во тоа. Вежбите се прилично едноставни и можете да ги изведувате во секое време од денот.

Тениско топче

Еден од советите што ќе ги слушнете и прочитате кога барате решение за ‘рчењето – е да избегнувате да спиете на грб. Но, повеќето луѓе во сон несвесно го свртуваат грбот и сметаат дека овој совет е бескорисен. За да не спиете на грб, користете тениско топче. Покрај топката, ќе ви треба парче ткаенина и игла и конец. Ќе ја зашиете топката на задниот дел од горниот дел од пижамите за да не спиете на грб кога се вртите.

Претходна објава4 здравствени придобивки од диеталниот квасец и начини на кои можете да го користите во вашата исхрана
Следна објаваШто треба да знаете за влијанието на вирусот КОВИД-19 врз менталното здравје

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име