Кога сте гладни на работа а се уште не е време за ручек, често посегнувате по закуски што не се добар избор. Но, гладот ​​не избира, така што нездравата закуска како чипс, колачиња или бонбони може да биде примамлива во тој момент. Ова е токму најчестиот начин да се откажете од диета и да се откажете од здрава исхрана.

Добрата вест е дека вашите грицки или грицки не мора да бидат закуски и колачи. Наместо тоа, тие можат да ви помогнат да се придржувате до планот за исхрана.

Здрави закуски

Здравите опции можат да го намалат гладот ​​и да обезбедат дел од енергијата што ви е потребна за да го издржите денот. Клучот е да планирате однапред и да ги држите вистинските грицки при рака, затоа спротивставете се на искушението да „ограбите“ храна на работа.

Нутриционистите обично препорачуваат закуски кои содржат мешавина од јаглехидрати, протеини и здрави масти. Победничката комбинација ќе ве натера да се заситите и полека да се сварат во вашето тело, помагајќи да одржите нормален баланс на шеќер во крвта.

Добра храна се: урда, грчки јогурт, ореви (ореви, бадеми, семки од тиква), овошје (јаболка, бобинки), пуканки (без сол), туна или лосос и сосови како домашен хумус и гуакамол.

Ако мислите дека не можете да издржите, можете да користите едноставен трик. Фрлете ја целата нездрава храна или дајте ја на некого да јаде, и складирајте здрави грицки, кои ќе ги распоредите во помали кеси или чинии и кога ќе почувствувате глад, едноставно извадете ги и изедете ги.

Објавено од Твое Здравје

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Копирање не е дозволено!