Ако пиете кафе секое утро, вие сте еден од милијардата обожаватели ширум светот. Поточно, повеќе од 2,25 милијарди шолји кафе се консумираат дневно, што докажува колку е популарно.

Сите љубители на овој омилен црн пијалок, но и оние кои воопшто не сакаат кафе, ќе бидат потполно шокирани од овие факти.

Нема силно кафе

Да, добро прочитавте, нема силно и слабо кафе. Всушност, невозможно е да се процени јачината или „силата“ на кафето. Кафето се оценува со употреба на неколку различни параметри, кои се поврзани со начинот на приготвување, но финалниот производ е само – кафе.

Вистинско време

Ако пиете кафе за да се разбудите, треба да го изберете вистинскиот момент. Можете да го одредите точното време со помош на нивото на кортизол во телото; кога нивото на кортизол почнува да опаѓа, тогаш е идеално време за пиење кафе. Повеќето луѓе имаат високо ниво на кортизол од 20 до 21 часот, следниот врв е помеѓу 12 и 13 часот, а последниот од 17:30 до 18:30 часот. По 19 часот не се препорачува да пиете кафе ако сакате да спиете нормално.

Земање лекови

Кафето содржи кофеин, кој генерално не создава дополнителни опасности доколку се зема со лекови. Сепак, научниците открија дека интеракцијата помеѓу кофеинот и аналгетиците ги зголемува нивните ефекти, затоа бидете внимателни следниот пат кога ќе пиете аналгетици.

Ефект

Ако пиете шолја кафе во 9 часот наутро, само 100 мг кафе ќе остане во вашиот систем до 13 часот, или нејзиниот ефект ќе се намали. Ако пиете кафе после 15 часот, ќе останете свежи до ноќта.

Станува полошо

Ако пиете свежо мелено кафе, не оставајте да отстои, пијте го во рок од 15 минути. После тоа, кафето го губи вкусот и се влошува.

Влијае на спортските резултати

Кофеинот го зголемува нивото на адреналин во телото и ја одделува киселината од ткивата, што доведува до подобри спортски резултати кај оние кои пијат кафе пред тренинг.

Изглед и сила

Како што веќе споменавме, нема посилно и послабо кафе. Многумина мислат дека колку е потемна бојата, толку е посилен вкусот и колку повеќе кофеин има. Но, печењето кафе не влијае на количината на кофеин, а со тоа и на силата. Нивото останува исто, влагата излегува со пржење, што ги прави зрната поголеми и потемни.

Премногу густо кафе

Кафето го зголемува кортизолот, што ја зголемува желбата за шеќер и слатки, а кофеинот го нарушува сонот, па следниот ден се чувствувате уморно и јадете полоша храна.

Објавено од Твое Здравје

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Копирање не е дозволено!