Дома Живот Ова може да бидат главните причини зошто лошо спиете за време на...

Ова може да бидат главните причини зошто лошо спиете за време на изолацијата

432
0

Заклучувањето во сопствените четири ѕида влијае на сите аспекти на животот, вклучувајќи го и спиењето. Можеби никогаш не сте имале проблеми со спиењето, но дали ги чувствувате сега? Не сте сами, овој проблем погодува многумина, па експертите за британски Метро ги наведоа причините, но понудија и можни решенија.

Премалку на дневна светлина

Многумина сега воопшто не излегуваат надвор или барем додека не завршат со работа дома, па не е ни чудо што нашите модели на спиење се менуваат.

„Многумина не излегуваат од дома наутро затоа што не мора да одат на работа, во продавница или во теретана. Ако не се изложуваме на сончева светлина во текот на денот, нашиот деноноќен ритам станува неконзистентен со нашето однесување“, објаснува личниот тренер Арон Браун, предупредувајќи дека недостатокот на сончева светлина е поврзан со промените во времето на спиење, времетраењето и квалитетот на спиењето.

Можете да се изборите со ова со поминување најмалку 30 до 90 минути дневно на дневна светлина, особено наутро. Само ѕирнете ја главата низ прозорецот.

Недостаток на рутина

„Важно е да се обидете да се придржувате до рутината на будење и одење во кревет. Тешко е да се одолее на филмскиот маратон доцна во ноќта, но дефинитивно треба да го избегнувате“, рече Браун.

Вознемирени сте поради премногу вести

Општо познато е дека анксиозноста и нарушеното ментално здравје имаат негативен ефект врз сонот. И токму сега, со куп вести за коронавирусот и земјотресот во Загреб, веројатно сте под поголем стрес од вообичаено.

Ограничете го читањето и гледањето вести бидејќи тоа може да ја намали анксиозноста и да ви помогне да спиете подобро.

„Социјалните мрежи се одлична работа, но сега можат да ги преоптоварат луѓето и да разбудат непотребни стравови. Обидете се да ги следите вестите само еднаш или двапати дневно за да бидете информирани за пораките на надлежните“, предлага фармацевтот Сид Дајани.

Спалната соба веќе не е само за спиење

„Порано спалните соби беа резервирани за спиење, а денес тие се места каде работиме, играме, се забавуваме и се собираме“, вели психологот Наталија Рамсден.

Се разбира, ова може да влијае и на шемата на спиење. Затоа е важно да ги одвоите собите во куќата (ако е можно) за различни функции, бидејќи тоа ќе му помогне на вашиот мозок да ја поврзе спалната соба со спиењето.

„Не гледајте телевизија од кревет. Накратко, избегнувајте каква било активност во спалната соба освен спиење“, советува тренерот Браун.

Премалку се движите

Иако можеби вообичаено не вежбате, најверојатно се движите помалку сега од кога било.

„Движењето и физичката активност влијаат на квалитетот на сонот. За среќа, има многу вежби кои можете да ги правите од вашиот дом, затоа свртете се кон таквите навики“, заклучува психологот д-р Елена Турони.

Претходна објаваКои се главните разлики помеѓу козјото и кравјото млеко?
Следна објаваНаучете како да го забавите стареењето на мозокот

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име