Дома Здравје Оваа храна не треба да ја јадете после 16 часот.

Оваа храна не треба да ја јадете после 16 часот.

476
0

Внимавањето на исхраната е важно во секое време од денот , а особено е важно што јадете навечер. Бидејќи вашиот метаболизам се забавува за време на спиењето, многу е важно да јадете непреработена и целосна храна пред спиење што му олеснува на вашето тело да се претвори во енергија.

Ќе ви биде многу потешко да се здебелите , според Шефиндс . Постојат намирници кои дефинитивно треба да ги избегнувате, а овие четири никако не смеете да ги консумирате попладне и навечер.

Чипс

Чипсот може да звучи примамливо, но веројатно треба да го избегнувате. „Општо земено, конзумирањето чипс и слична масна и пржена храна доведува до нездрава исхрана, што резултира со зголемување на телесната тежина и негативни здравствени ефекти. Содржи мали количини на влакна, протеини и други хранливи материи. Чипсот е обично солен или со вкус, поради што содржи голема количина сол“, објаснува Лајвстронг.

Сладолед

Сладоледот е уште една храна што веројатно треба да ја избегнувате ако се обидувате да изгубите тежина. „Сладоледот е храна богата со јаглехидрати, а консумирањето многу рафинирани јаглехидрати резултира со таложење на маснотии на абдоменот“, објасни диететичарот Едвина Кларк.

Чоколади

Поради нивната мала големина, чоколадите можат да изгледаат како релативно добра опција за ужина или ако сакате нешто слатко. Меѓутоа, ако се обидувате да ослабете, ова не е добро решение бидејќи дури и малите гризнувања се собираат.

Бел леб

Белиот леб е уште една храна што треба да ја намалите доколку сакате да изгубите тежина. Бидејќи е направен од преработени житарки, белиот леб има мала количина на влакна. Тоа значи дека нема да ве засити толку заситен како лебот од цело зрно, што значи дека ќе јадете повеќе од него.

Google search engine
Претходна објаваАко се сомневате дека имате недостаток на магнезиум, веднаш проверете дали ги имате овие симптоми
Следна објаваСите сакаме пуканки, но колку се тие всушност здрави?

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име