Дома Здравје Ниту дебелите луѓе, ниту дијабетичарите не треба да избегнуваат компири

Ниту дебелите луѓе, ниту дијабетичарите не треба да избегнуваат компири

449
0

Студијата ги разгледа навиките во исхраната на луѓето со прекумерна телесна тежина или отпорност на инсулин.

Иако долго време се мислеше дека ги избегнуваат оние кои се борат со вишокот килограми, нутриционистите сега велат дека компирите се одлични како помош за слабеење и дека, поради хранливите состојки што ги содржат, тие се клучен дел од целокупната здрава исхрана.

„Често, за да се чувствуваме сити, треба да јадеме одредена количина на храна, дури и кога таа има поголема хранлива вредност, па затоа најдобро е да јадеме храна која тежи повеќе и е нискокалорична“, вели професорката Кандида Ребело. коавтор на новата студија од Биомедицинскиот истражувачки центар во Батон А роза во Луизијана.

Студијата ги проучувала навиките во исхраната на луѓето на возраст од 18 до 60 години со прекумерна тежина или отпорност на инсулин, а нејзините учесници добивале две различни менија секој ден богати со овошје и зеленчук, во кои околу 40 отсто од просечниот внес на месо се заменувал со грав. грашок и компири..

„Клучната работа е што не ја намаливме големината на оброците на учесниците, туку ја намаливме нивната калорична содржина со вклучување на компири“, продолжува Ребело.

Оброкот на секој учесник беше прилагоден на нивните персонализирани калориски потреби, но замената на дел од месото со компири направи учесниците да се чувствуваат посити, често толку многу што не можеа ни да го завршат оброкот.

Компирите, вели професорот, се здрави бидејќи содржат многу витамини Ц и Б6, калиум, магнезиум, фолати и влакна, а неодамна се потврди дека имаат и многу антиоксиданси.

Компирите се вареле со кора, а потоа се ставале во фрижидер 12 до 24 часа за да се зголеми содржината на влакна, а на учесниците им се служеле во различни форми секој ден, за ручек и вечера. Така, научниците утврдија дека не само што не го зголемува нивото на гликоза во крвта, туку е исто толку здраво за дијабетичарите како гравот и грашокот, кои помагаат да се одржи стабилен шеќер во крвта.

„Покажавме дека, спротивно на популарното верување, компирот не влијае негативно на нивото на гликоза во крвта“, рече Ребело, а сите учесници во студијата изгубија тежина.

Оваа студија беше искористена од нејзиниот главен истражувач и извршен директор на биомедицинскиот истражувачки центар во Пенингтон, д-р Џон Кирван, за да ги истражи ефектите на храната врз дијабетесот и дебелината, и потврди дека компирите не се, како што се веруваше до неодамна, храна која лицата со дијабетес треба да избегнуваат., пренесува Вечерњи.

Претходна објава3 совети како правилно да консумирате леб
Следна објаваЗима со зачинета манџа од кисела зелка

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име