Дома Здравје Неколку совети како да заштедите пари на здрава храна

Неколку совети како да заштедите пари на здрава храна

364
0

Здравата храна има статус на најскапа храна, но тоа не е точно. Еве неколку совети кои ќе ви помогнат.

Добрата исхрана е клучот за здрав ум и тело – и тоа не мора да биде скапо. Но, често се поставува прашањето како да имате здрава исхрана со ограничен буџет без да се чувствувате како да штедите на нешто. Спротивно на она што можеби сте го слушнале, здравата исхрана не мора да биде многу скапа.

Мета-анализата на 27 постоечки студии од 2013 година на истражувачите од Харвардската школа за јавно здравје TH Chan покажа дека најздравата диета чини само 1,50 долари повеќе дневно од најмалку здравата, а со оглед на придобивките што ги носи, заштедувате на долг рок!

„ Здравата храна не мора да биде поскапа“, вели за Health . „Овошјето и зеленчукот што претходно не се исечени можат да наполнат сад и стомак поевтино од преработената храна.

Пристапот до здрава храна останува бариера за многу семејства со ниски приходи, и додека целта е поголем пристап до хранлива храна за сите, еве како можете да ги намалите трошоците и да се храните здраво со ограничен буџет.

Гответе дома

Еден од главните начини да се храните поздраво и да заштедите пари е да готвите дома, без разлика дали работите од дома или одите на работа. Наместо да купувате претходно подготвена здрава храна, набавете ги состојките и направете ги сами.

Ако подготовката на цели оброци не е ваша работа или немате време, хранлива и исплатлива алтернатива е сами да направите здрава храна, како преливи за салата или гранола пред да одите на работа. Или, земете недела да подготвите оброк што потоа ќе го замрзнете! Со малку вежбање нема да се свртите – освен што заштедите пари, заштедувате и време на миење садови, како и вода и бензин.

Купувајте на локалниот пазар

Посетете го вашиот локален пазар за свежо, сезонско овошје и зеленчук. Купувањето производи кои се во сезона е многу поевтино од купувањето производи што не се, а најдобро место за да дознаете што е во сезоната е локалниот пазар.

Користете ги сите намирници

Друг совет? Погрижете се да извлечете максимум од вашите производи и да не изгубите ништо. Една главица зелка може да послужи и до десет оброци, во зависност од тоа како ја користите, а ќе ве чини околу десет куни. Бидете креативни – направете чорба, или чипс од зелка, додајте во други јадења… Можете да направите и смути !

Купувајте храна на големо и обидете се да се држите до брендовите

Кога можете, купувајте храна на големо – особено храна која има подолг рок на траење или може да се замрзне. Очигледно, цената за килограм е поповолна кога се во прашање поголеми пакувања. Купувањето на вашата омилена здрава храна на големо значи помалку патувања до продавница и повеќе заштедени пари.

Исто така, купувањето генерички или комерцијални верзии на здрава храна – како путер од кикирики, житарки, јогурт, гранола – ќе биде поевтино од брендираните верзии. Залихите на основните намирници на брендовите на супермаркетите можат да ви заштедат во просек од 15 до 30 проценти, покажува едно истражување!

Користете купони за продавници и апликации за попуст

Подароците за намирници, кои можете да ги најдете со распрашување во вашата омилена продавница, може да ви донесат огромни попусти на долг рок! Некои продавници имаат и таканаречен рефунд со собирање поени. Искористете сè што можете!

Подгответе оброци однапред

Понекогаш последното нешто што сакате да го направите по напорниот ден е да готвите. За да не посегнете по менито за готова храна во такви ситуации, одвојте еден ден во неделата за подготовка на оброците. Подготовката на оброкот не мора да биде тешка. Додадете еден извор на протеини, барем еден зеленчук и скроб од цело зрно или богат со хранливи материи во секој оброк. Подготвувањето здрави оброци на големо ви заштедува време и пари и ја олеснува здравата исхрана, а нема да бидете гладни!

Акции на замрзнати производи

Купувањето замрзнато овошје и зеленчук е одличен начин да се храните здраво со ограничен буџет. Замрзнатите производи доаѓаат околу 30 проценти помалку од свежите и ќе траат многу подолго и обично се сецкани и спремни за употреба, така што не мора да трошите време за плакнење и сечење. Ако откриете дека не консумирате многу свежи производи што ги купувате или тие брзо се расипуваат, замрзнатите би можеле да бидат добра опција за вас.

Јадете помалку месо и млечни производи

Ако сакате месо и млечни производи, вие знаете најдобро, но не заборавајте да ги истражувате вегетаријанските или веганските опции барем еднаш неделно. Со оглед на тоа што цената на месото поскапува, не е чудно што е добра идеја – заменете го месото еднаш неделно со тофу или сеитан, или веганско сирење!

Претходна објаваНавики во исхраната кои можат да бидат штетни за здравјето на вашиот мозок
Следна објаваДали страдате од главоболки од промената на времето? Можеби токму за ова се работи

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име