Дома Родители и деца Најдобри вежби за бремени жени

Најдобри вежби за бремени жени

70
0

Вежбањето за време на бременоста е важно за одржување на здравјето на бремената жена и бебето. Бременоста може да ве исцрпи, а вежбањето ќе ви помогне да го подигнете нивото на енергија. Вежбањето за време на бременоста, сепак, треба да биде малку поразлично од вообичаеното.

Вежбањето може да направи чуда за вашето расположение, сон и да ги ублажи болките од бременоста. Тоа ќе го намали ризикот од развој на гестациски дијабетес и прееклампсија. Ќе ве подготви за породување на начин што ќе ги зајакне мускулите на карлицата, ќе ја зголеми издржливоста и физичката подготвеност.

Експертите препорачуваат на сите бремени жени најмалку 30 минути на ден физичка активност. Идеална вежба ќе го зајакне срцевиот ритам, ќе ја одржи здравата тежина и ќе го намали нивото на стрес.

Научете сè што треба да знаете за вежбање во бременост!

Аеробни вежби

Одење

Ова е една од најдобрите вежби за бремени жени. Пешачењето ќе ве одржи слаби без да создавате притисок врз зглобовите. Можете да пешачите насекаде, без специјална опрема, освен квалитетни патики. Може да пешачите во текот на сите 9 месеци од бременоста.

Пливање

Пливањето е особено добро за бремени жени. Тоа ќе ја стимулира работата на сите мускули и ќе ја стимулира работата на белите дробови и срцето. Како што расте вашето бебе, ќе забележите дека вашето движење станува ограничено. Со пливање ќе бидете во бестежинска состојба, нема да создадете никаков притисок врз зглобовите и ќе ги ублажите скоро сите проблеми со бременоста.

Танцување

Може да го забрзате срцевиот ритам танцувајќи на омилената музика во вашиот дом. Бидете претпазливи на движењата за да не се зголеми ризикот од повреда.

Вежби за флексибилност

Јога

Јогата ќе помогне во обликувањето на мускулите и ќе ја зголеми флексибилноста на телото. Тоа нема да изврши притисок врз зглобовите. Докажано е дека јогата ги ублажува болестите на бременоста, го подобрува расположението и го намалува нивото на стрес. За да бидете сигурни дека вежбите нема да го оштети здравјето на вашето бебе, запишете се на час по јога за бремени жени.

Вежби за сила

Нема причина да не се вршат вежби за сила за време на бременоста. Би било мудро да се намали товарот и бројот на повторувања во серијата. Вежби за сила исто така ќе ви помогнат да се подготвите за породување. Тоа ќе ги зајакне карличните мускули и ќе го намали интензитетот на трудот.

Пилатес

Пилатес ќе ги зајакне мускулите на карлицата, долниот дел на грбот и стомакот, што значително ќе ви ги олесни бременоста и породувањето. Со пилатес ќе научите да ги контролирате мускулите на карлицата, да совладувате правилно дишење и нема да создавате притисок врз зглобовите. Исто така, би било добра идеја да се запишете на курс Пилатес за бремени жени за да бидете сигурни дека не го загрозувате сопственото и здравјето на вашето бебе.

Google search engine
Претходна објаваКако да заспиете за 1 минута?
Следна објаваПред да одите на лекар не треба да ги правите овие работи

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име