Дома Психолошки совети Направете го тестот и дознајте – дали сте под стрес?

Направете го тестот и дознајте – дали сте под стрес?

238
0

Во модерниот и зафатен свет полн со обврски и очекувања, повеќето луѓе се под стрес, а еден од најголемите предизвикувачи е работата. Многу луѓе се чувствуваат преоптоварени, кратко време, преоптоварени со задачи на повеќе фронтови и чувствуваат дека од нив се очекува да направат сè.

Во такви ситуации, се соочуваме со стрес кој може да биде токсичен за менталното и физичкото здравје. Стресот е реакција на телото на чувството на опасност, односно претставува одговор на телото на напната ситуација и е поврзан со нагонот за преживување.

Животот во секојдневниот стрес го загрозува квалитетот на животот и здравјето, па затоа е важно да го држите под контрола и да научите како да се спротивставите на неговото негативно влијание.

Професорката по психологија Гејл Кинман објасни: „Притисокот може да го подобри здравјето и перформансите ако е краткотраен, но ако е продолжен и се чувствувате надвор од контрола или неподдржано, може да влијае на вашето ментално и физичко здравје“.

Стравот има посебна врска со стресот, бидејќи има забрзано чукање на срцето, напнати мускули, заматен вид и наплив на адреналин. Стравот и стресот постојат за да им помогнат на луѓето да се справат со краткорочните закани, како што е бегството од опасност. Но, ако стресот е долготраен и ако повторно и повторно се соочувате со него, може да предизвика висок крвен притисок, но и проблеми со срцето. Кога се под стрес, луѓето стануваат понерасположени, можно е да се зголеми апетитот, да се зголеми ризикот од консумирање алкохол, да дојде до конфликт со саканите… Постојат различни техники кои можат да помогнат во намалувањето на стресот, како вежбање, вежбање јога , да се биде во природа итн. Најпрво, важно е да одбиете задачи кои би ви го оптовариле животот, како и да одвоите малку време за себе, да се задоволите себеси, да разговарате со блиските луѓе за вашите чувства, да научите да кажувате НЕ…

Ако не сте сигурни колку сте под стрес, направете го следниот тест со 10 прашања. За секое прашање изберете еден од следниве одговори: 0 – Никогаш. 1 – Речиси никогаш. 2 – Понекогаш. 3 – Доста често. 4 – Многу често

Колку често во изминатиот месец сте…

1) Дали бевте вознемирени поради нешто што се случило неочекувано?

2) Дали сте почувствувале дека не сте во состојба да ги контролирате важните работи во вашиот живот?


3) Дали бевте нервозни и под стрес?

4) Дали сте сигурни во вашата способност да ги решите вашите лични проблеми?

5) Дали чувствувавте дека работите се одвиваат како што сакате?

6) Не можевте да се справите со сите работи што требаше да ги направите?

7) Дали успеавте да ги контролирате иритациите во вашиот живот?

8) Се чувствувавте како да сте на врвот на работите?

9) Дали бевте лути поради работи што се случија кои беа надвор од ваша контрола?

10) Дали чувствувавте дека тешкотиите се натрупуваат толку високо што не можете да ги надминете?

Определете го вашиот резултат, но прво обратете ги одговорите за прашањата 4, 5, 7 и 8. Така, за овие четири прашања, сменете го 0 на 4, 1 на 3, 3 на 1 и 4 на 0. Ако одговоривте на 2, тоа го остава истото. Сега соберете ги вашите резултати за да го добиете вкупниот број. Резултатите од тестот покажуваат во која категорија сте, односно колку стрес доживувате:

0-13: Низок стрес.

14-26: Умерен стрес.

27-40: Висок воочен стрес.

Претходна објаваВитаминот Ц не штити од настинки, тој е сосема бескорисен: наместо тоа земете го овој минерал
Следна објаваЗдрави палачинки со само 2 состојки: Задоволство за целото семејство

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име