Дома Здравје Намалете го ризикот од остеопороза

Намалете го ризикот од остеопороза

292
0

Коските се еден од најважните органи во човечкото тело и им треба посебна грижа за да останат здрави и долготрајни. Со текот на годините, нивната густина се намалува и се зголемува ризикот од остеопороза, што резултира со различни фрактури.

Остеопорозата е болест на зрелоста која се јавува поради намалување на коскената маса и нарушување на структурата на коските, што ги прави коските кршливи и склони кон фрактури. Приближно 10 проценти од вкупното население има остеопороза, а таа е почеста кај жените отколку кај мажите.

За да се спречи оваа болест, неопходно е да се земаат доволно количества калциум и витамин Д, да се избегнува пушење и алкохол, да се одржува нормална телесна тежина и да се занимавате со физичка активност.

Физичка активност

Секојдневните вежби за одржување на формата, одење, одење, спортување и истегнување на мускулите се предуслов за здрав живот воопшто, но се особено важни во превенцијата од остеопороза, за да се спречи губење на коскената маса.

Вежбите даваат добри резултати само ако се прават редовно, а првенствено се наменети за жени со висок ризик од остеопороза: слаби луѓе, луѓе со изразена генетска предиспозиција, лица со зголемена функција на тироидната жлезда и жени во постменопауза.

Урамнотежен внес на калциум и витамин Д.

Калциумот е од витално значење за одржување на силни и здрави коски, а витаминот Д е важен бидејќи помага во апсорпција на овој елемент. За жал, многу е тешко да се внесе доволно витамин Д преку исхраната. Достапна е ограничен број на храна – масна риба, вклучувајќи лосос, потоа некои видови млеко и сок од портокал.

Оралната суплементација на витамин Д во доза од 700 до 800 меѓународни единици дневно го намалува ризикот од фрактури на колкот и какви било други фрактури освен фрактури на пршлените кај жени постари од 60 години.

Неодговорноста кон сопственото тело на млада возраст влијае на состојбата на коските и го зголемува ризикот од остеопороза во втората половина од животот.

Претходна објаваПрестанете да кашлате со помош на билки
Следна објаваКога главоболката е опасна?

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име