Дома Здравје Магнезиум: како да го користите и зошто е добар за здравјето?

Магнезиум: како да го користите и зошто е добар за здравјето?

691
0

Витамините и минералите можат да делуваат како магични еликсири кога станува збор за подобрување на вашето здравје. Од витамин Д до калциум, кој ги зајакнува коските, до магнезиум, кој помага за подобар сон и го подобрува расположението.

Што е магнезиум?

Според Shape, магнезиумот е минерал многу важен за функциите на вашето тело. Ерика Лок, д-р, основач на веб-страница која содржи здрави рецепти и совети за готвење одобрени од лекар, истакнува дека магнезиумот е апсолутно неопходен во производството на енергија и игра важна улога во ензимските реакции кои ги движат мозокот и срцето.

Така, магнезиумот поддржува стотици хемиски реакции или процеси во вашето тело, вклучително и регулирање на мускулната и нервната функција, нивото на шеќер во крвта и крвниот притисок, како и производството на протеини, коски и ДНК – според Националниот институт за здравје.

Тоа е исто така поврзано со превенција на болести и студија од 2018 година објавена во Меѓународниот весник за ендокринологија покажа дека магнезиумот може да игра важна улога во спречувањето на дијабетес тип 2, Алцхајмерова болест, хипертензија, хронична бубрежна болест и мозочен удар.

„Иако магнезиумот е клучен за многу телесни функции, можно е да не го внесувате и да не внесувате доволно од него во телото. Една од причините е што овој минерал најмногу го има во зеленчукот, особено во спанаќот, кељот и зелката, а дури 90 отсто од возрасните не јадат доволно од овие намирници“.

Целите житарки и грав се исто така добар извор на магнезиум, а жените кои активно вежбаат треба да обрнат посебно внимание на внесувањето на магнезиум бидејќи тој се губи со потење.

Клучен фактор е стресот, кој ги исцрпува резервите на магнезиум – затоа, во ситуации на преоптоварување, телото како одговор излачува магнезиум. Подеднакво, тоа може да доведе до премногу кофеин и алкохол што многумина ги консумираат за да се ослободат од напнатоста.

За што е добар магнезиумот?

Ги намалува грчевите во мускулите : Најпознатата здравствена придобивка од магнезиумот е оваа. Ако чувствувате болка и замор додека кревате, земањето на препорачаната дневна доза на магнезиум може да помогне во ублажување на таа болка.

Исто така, магнезиумот може да ублажи и други видови на болки во мускулите, како што се оние за време на менструацијата , бидејќи овој минерал ќе му помогне на мускулот за контракција, односно матката, да се релаксира.

Го поддржува здравјето на срцето: Студиите од 2018 година покажаа дека повисоките нивоа на магнезиум во телото се поврзани со намален ризик од одредени кардиоваскуларни болести. Според Shape, магнезиумот помага и во одржување на стабилна функција на срцето.

Ја ублажува депресијата: Ниското ниво на магнезиум е поврзано со зголемен ризик од депресија . Ова би значело дека внесувањето доволно магнезиум може да го подобри вашето расположение и ментално здравје.

Го намалува ризикот од камења во бубрезите и помага во ублажување на мигрената: Покрај вода , следењето на внесот на магнезиум може да помогне да се избегнат камењата во бубрезите. Др. Лок истакнува дека инфузиите со магнезиум често се користат во собата за итни случаи за лекување на пациенти кои доаѓаат со тешка мигрена.

Студијата од 2015 година покажува дека дневната доза од 600 мг магнезиум ја намалува инциденцата на мигрена за 42 проценти.

Го подобрува спиењето: Иако се потребни повеќе истражувања на оваа тема, новите докази сугерираат дека магнезиумот можеби е тајната за постигнување подобар сон.

Како да знаете дали имате доволно магнезиум?

Слушањето на телото може да ви помогне да разберете дали внесувате доволно од овој минерал или не. Заморот дефинитивно се однесува на ниските нивоа на магнезиум бидејќи игра важна улога во производството на енергија.

Може да почувствувате и грчеви во нозете, желба за шеќер, висок крвен притисок, анксиозност, запек или проблеми со спиењето. Најдобар начин да се утврди недостатокот на магнезиум е тест на крвта.

Како да постигнете поголеми количини на магнезиум?

Воведете диета полна со целосна храна богата со магнезиум, како што се семки, јаткасти плодови , житарки, лиснат зеленчук. Вклучете бадеми , темно чоколадо , темно грав, тофу, зеленило, лосос, авокадо, маслиново масло во вашата исхрана.

Размислете и за додатоците во исхраната достапни на пазарот или консултирајте се со вашиот лекар за тоа како најдобро би било да го надоместите недостатокот на магнезиум во вашето тело.

Одморот е важен

Најдете време за работи кои ве смируваат – прошетајте , тренирајте, поминувајте време со пријателите. Пијте многу вода за да го одржувате телото хидрирано, јадете протеини и здрави масти за да ја одржите стабилноста на гликозата и спијте најмалку седум часа навечер.

Дали е можно да се внесе премногу магнезиум во телото?

Тоа не е, и ако се појави, може да почувствувате некои привремени несакани ефекти ако земате додатоци или лекови како што се дијареа, гадење, грчеви во стомакот. Потоа не заборавајте да разговарате со вашиот лекар за да разговарате за алтернативни начини за зголемување на внесот на магнезиум доколку навистина ви е потребен за оптимално здравје.

Претходна објаваДали хималајската сол е навистина подобра од обичната?
Следна објаваСите ги сакаат: Проја мафини

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име