Дома Живот Лекар ОТКРИ колку чекори дневно помагаат за ЗДРАВЈЕТО НА СРЦЕТО

Лекар ОТКРИ колку чекори дневно помагаат за ЗДРАВЈЕТО НА СРЦЕТО

1865
0

Можете да го намалите ризикот од рак, срцеви заболувања и рана смрт со преземање 10.000 чекори дневно, но според новата студија, секој број чекори помага, вели Си-Ен-Ен.

Студијата беше објавена минатата недела во списанието Nature Medicine. Истражувањата покажуваат дека секоја година, од млада до средна возраст, просечниот човек добива половина до еден килограм тежина, што со текот на времето полека доведува до нездрава тежина, па дури и до дебелеење.

„Луѓето всушност можат да го намалат ризикот од дебелина ако пешачат повеќе “, вели авторот на студијата Др. Еван Британија, професор по кардиоваскуларна медицина на Универзитетот Вандербилт. Една нова студија, исто така, ги откри клучните придобивки од одење за хронични болести и состојби.

„Дијабетесот, апнеата, хипертензијата и депресијата покажаа подобрувања како што се зголемуваше бројот на чекори“, рече Британија, додавајќи:

„Односот со хипертензијата и дијабетесот престана на 8.000 до 9.000 чекори, но врската остана линеарна што значи дека повеќе чекори сепак го намалуваат ризикот“.

Главната порака на студијата е дека повеќе чекори функционираат подобро. Ако се движите 21,43 минути секој ден во неделата, ќе го намалите ризикот од смрт од сите причини за една третина, според американскиот Центар за контрола и превенција на болести. Моменталните препораки за возрасни се 150 минути пешачење со умерен интензитет, танцување, возење велосипед, тенис, аеробик и два дена активности за зајакнување на мускулите секоја недела.

Ако комбинирате физичка активност со растителна исхрана, ослободување од стрес и интеракција со другите, тоа е магичен рецепт за долг живот и извор на младост.

Броењето чекори не е потребно

Студијата следеше 6.000 луѓе континуирано четири години. Научниците открија дека луѓето кои пешачат во просек по 8.200 чекори дневно имаат помала веројатност да страдаат од апнеја при спиење, рефлукс на киселина и големо депресивно нарушување.

Броењето чекори не е неопходно, но може да биде корисно за оние кои се занимаваат со неструктурирана или непланирана физичка активност како што се домашни работи, градинарство и шетање на кучето, за да знаете како стоите.

Претходна објаваГрадот во кој удираат најмногу ГРОМОВИ на СВЕТОТ
Следна објаваБушава пита со џем

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име