Дома Живот Леб и тестенини – да или не?

Леб и тестенини – да или не?

321
0

Лебот, тестенините и компирот се јаглехидрати. Тие се важен извор на енергија, но ако јадеме повеќе отколку што му треба на нашето тело, енергијата од јаглехидратите ќе се складира и нашата телесна тежина може да се зголеми. Тестенините и лебот не дебелеат ако ги консумираме умерено и како дел од урамнотежена исхрана.

Недостатокот на јаглени хидрати го доведува телото во состојба на кетоза – состојба која се карактеризира со покачени нивоа на кетонски тела во крвта, што настанува кога црниот дроб ги претвора мастите во масни киселини и кетонски тела поради енергетските потреби.

Секоја физичка активност ќе ја направи диетата без јаглени хидрати едноставно неподнослива – тие се најприродниот брз извор на енергија. Високопротеинските диети го прават човекот летаргичен и нервозен и физички слаб.

Доколку се консумира во соодветни количини лебот не дебели. Сепак, загрижувачка е количината на леб што често дебелите луѓе ја консумираат на дневна основа. Доколку се консумираат околу 200 g леб по оброк, внесот за три оброци е 600 g, со просечна енергетска вредност од 230 kcal. Во овој случај, само лебот внесува 1380 kcal, што е речиси енергетски внес со полно работно време на лице на редуциран модел на исхрана.

Умереноста и разновидноста на менито е формула која придонесува за здравје и оптимална тежина.

Претходна објаваЛеќа – здравје во чинија

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име