Дома Живот Колку минути пешачење дневно се потребни?

Колку минути пешачење дневно се потребни?

627
0


Експертите од Медицинскиот факултет Харвард велат дека пешачењето има голем број позитивни ефекти врз телото, а некои од нив вклучуваат меморија и намалување на крвниот притисок и холестеролот.


Есен е, па температурите се попријатни за подолги прошетки и пешачење, која на многумина им е омилена физичка активност, а со правилна исхрана докажано е дека пешачењето помага при слабеење. Меѓутоа, колку пешачење навистина треба да направиме за пешачењето навистина да ни користи?


„Не треба да пешачите со часови за телото да добие нешто од него. Понатаму, на пример, здравјето на срцето може значително да се подобри со само два и пол часа пешачење неделно, што е само 21 минута на ден. “ објасни експерт од Центарот за контрола и превенција на болести, д-р Томас Фриден.

А придобивките од пешачењето само 21 минута на ден не помагаат само за здравјето на срцето. Експертите тврдат дека други позитивни ефекти од овој вид физичка активност се подобра меморија, намалување на крвниот притисок и намалување на холестеролот, додека пешачењето исто така ја релаксира напнатоста, го зголемува нивото на ендорфин и го подобрува расположението.

„Ако вашата намера е да изгубите килограми, се препорачува да пешачите 30 до 90 минути побрзо и поенергично дневно или повеќето денови во неделата, а не мора постојано да пешачите така, туку во некои денови може да прави малку повеќе, а во некои денови малку помалку, но вкупното време на пешачење неделно треба да биде повеќе од 150 минути.Во однос на брзината на одење, треба да одите доволно брзо за да бидете во зоната за вежбање со умерен интензитет на 60 до 70 проценти од максималниот пулс“.

„Иако често се вели дека треба да правите најмалку 10.000 чекори дневно, не треба да се фокусирате на таа бројка. Важно е да се движите и да одите одредено време секој ден: исто толку е ефикасно и не создаде притисок како чекори за броење“.

„Исто така, кога ќе почнете да пешачите, потрудете се да не прескокнувате повеќе од еден ден по ред, упорноста е важна за подобро и побрзо согорување на калориите и метаболизмот, но и за создавање позитивни навики. Во деновите кога не пешачите обидете се вежби за сила“, советува д-р Фриден.

Претходна објаваВеќе нема да имате проблеми со болки во грбот, вратот и зглобовите: Земете неколку лажици од овој пијалок
Следна објаваБрза, едноставна и сочна: Пита со јаболка со тесто без месење

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име