Дома Здравје Кафето може да ги намали симптомите на низок крвен притисок

Кафето може да ги намали симптомите на низок крвен притисок

4520
0

Седум совети кои ќе ви помогнат помалку да ги чувствувате симптомите на низок крвен притисок

Замор, исцрпеност и слабост се типични кај луѓето чиј крвен притисок често се намалува под 90/60 mmHg. Иако не е опасно по живот, нискиот крвен притисок може да создаде прилично непријатни проблеми во секојдневниот живот, но исхраната може да ги ублажи овие симптоми. Еве седум совети кои ќе ви помогнат помалку да ги чувствувате симптомите на низок крвен притисок.

Храна богата со минерални соли

Јадете што повеќе храна богата со минерални соли, особено калиум, како кајсии (особено суви), какао, бел грав, компир, спанаќ, тиква и тиквички, банани, суво грозје и бадеми. Храната богата со магнезиум, како зелен лиснат зеленчук, темно чоколадо, бадеми, ф’стаци, општо јаткасти плодови, интегрален ориз и трици се исто така одличен избор.

Џвакајте корен од сладунец

Коренот на Тасев биле содржи супстанца наречена глициризин која го стимулира зголемувањето на крвниот притисок.

Јадете солено

Јадете што е можно повеќе солена храна која ќе ви ги ублажи симптомите за многу кратко време и ќе ви помогне да се чувствувате подобро бидејќи натриумот го зголемува вашиот крвен притисок. Неколку примери? Пармезан, пршута и крекери.

Пијте што повеќе вода

Пијте многу вода, по можност богата со натриум, бидејќи во спротивно ќе се чувствувате уште послаби и уморни. Центрифугалните овошни сокови се многу корисни, но не премногу концентрирани бидејќи во овој случај можат да предизвикаат дијареа, а тоа доведува до дехидрација и повторно – низок крвен притисок. Разредете ги со вода!

Повеќе шеќер

Воведете храна која содржи шеќери, како што се шеќер од трска, мед, урми или суво грозје. Генерално, исхраната не треба да содржи малку шеќер бидејќи тоа придонесува за поголемо чувство на слабост и слабост.

Пијте кафе, чај и какао

Станува збор за пијалоци кои се ефикасни против низок крвен притисок, додека алкохолот (вклучувајќи го и виното) не се препорачува бидејќи го поттикнува ширењето на крвните садови.

Не се прејадувајте

Избегнувајте прејадување и конзумирање поголеми количини храна одеднаш, претпочитајќи почести помали и полесни оброци.

Претходна објаваМалите деца имаат поблаги симптоми на омикрон отколку делта
Следна објаваВтора година од првото заклучување на светот: До каде е пандемијата денес?

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име