Многумина го одбегнуваат лебот кога се обидуваат да изгубат тежина, но тоа не мора да биде така.

Навистина, лебот е полн со јаглехидрати, и во многу случаи е направен од високо обработено брашно. Сепак, постои здрав начин на јадење леб од кој нема да се здебелите. Постојат неколку правила што треба да ги следите и ќе можете да уживате во лебот иако сте на диета.

Следете го правилото 10: 1
Едноставно кажано, за секои 10 грама јаглени хидрати лебот треба да содржи грам влакна.

Леб од цели зрна
Ако листата на состојки започнува со шеќер, фруктоза, пченкарен скроб, бело или пченично брашно, многу е веројатно дека станува збор за леб кој содржи едноставни јаглехидрати и треба да се избегнува. Ако не сте сигурни дали е леб од цели зрна, првата состојка на листата треба да биде токму тие житарки.

Изберете органска пченица
Пченицата многу се промени во последните 50 години и треба да се избере органскиот што е помалку изложен на пестициди.

Купете ферментиран леб
Ферментираниот, квас леб е полн со здрави бактерии кои помагаат да се регулира функционирањето на дигестивниот систем.

Јадете го со здрави масти
Слободно јадете го вашиот омилен леб со здрави маснотии како маслиново масло, кокосово масло, масло и путер.

Изберете потемен леб
Колку е потемно брашното од кое се прави лебот, толку е побогато со антиоксиданси.

Леб со семиња
Лебот со семиња е полн со хранливи материи што нема да ги добиете во обичниот леб, пишува Eatthis.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Копирање не е дозволено!