Дома Психолошки совети Како да се спасите од „поплава“ лоши вести

Како да се спасите од „поплава“ лоши вести

249
0

Постојано сме изложени на информации, а меѓу нив има многу повеќе лоши, па дури и катастрофални кои не само што не информираат за страшни настани, туку и предвидуваат различни, обично многу црни сценарија. И без никаква основа, важно е секој ден да смислувате нешто ново, да го задржите вашето внимание и со тоа да го подигнете чувството на непријатност и страв кај читателите.

Прашањето е дали е можно воопшто да се следат вестите во моменталната ситуација и да се остане смирен?

Колку пати сте провериле што има ново во светот? Речиси сигурно премногу пати, а тоа веќе има влијание врз вашето здравје. Поради кризни ситуации ширум светот, нивото на стрес е значително зголемено, што ги погодува сите – вклучително и вас. Сите информации од социјалните мрежи, телевизијата и телефонот можат да дадат чувство дека сте речиси на местото на настанот и дека живеете слично како и жртвите кои се во центарот на настаните.

Се чини дека е правилно постојано да следиме што се случува и да бидеме свесни за сè што треба да знаеме. Сепак, постојаното освежување и прегледување на вестите е многу стресно и може да ја влоши или да предизвика вознемиреност. Како резултат на тоа, поплавата од информации почнува да влијае на менталното здравје.

Кои се знаците на стрес?

Секојдневно доживувате стрес и на работа и дома, па некои од знаците веќе ќе ви бидат добро познати. Може да имате проблеми со спиењето, акни, главоболки, промени во либидото, хронична болка, па дури и гадење. Сето ова покажува дека сте премногу изложени на стрес. Може да се појават и дигестивни проблеми, промени во апетитот, потење и забрзано чукање на срцето.

Дали е можно да се следат вестите и да се управува со стресот во исто време?

Одговорот е да. Тајната е (како и за се) во билансот: не следете вести цел ден, туку проверувајте што се случува, на пр. наутро и навечер. Одберете дел од денот да му посветите на ова, а во меѓувреме обидете се да не пребарувате на интернет. Доколку сакате мирно да го започнете денот, тогаш внимавајте на вестите само попладне, но не пред спиење.

Исто така, многу е важно во моменталната ситуација да знаете (или научите) како да управувате со стресот. Треба да пронајдете активности за кои не се потребни електронски уреди и кои ќе ги окупираат вашите мисли.

Извор: aktivna.si

Претходна објава5 факти за јајниците кои секоја жена треба да ги знае
Следна објаваСалата од печен зеленчук – едноставен рецепт

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име