Дома Здравје Како да останете здрави додека сите околу вас се болни

Како да останете здрави додека сите околу вас се болни

152
0

Тешко е да се натера да работи беспрекорно, а за да функционира потребна е рамнотежа и хармонија. Често го земаме здраво за готово, иако многу зависат од тоа. Пред сè, нашата способност да се браниме од многу надворешни влијанија и да останеме здрави. Зборуваме за имунитет , за кој, од една страна, толку многу е напишано што ни се чини дека знаеме сè за него. Од друга страна, тоа е толку сложено што дури и научниците немаат одговори на многу прашања. Иако никој со сигурност не може да каже колку нашиот начин на живот влијае на имунитетот, факт е дека исхраната, вежбањето, годините, спиењето и менталната сила се клучни за добар имунолошки одговор. И со мали промени во секојдневната рутина, можеме да направиме многу за да функционираме беспрекорно во сите овие „сегменти“. Особено кога сите околу вас се болни

Добри бактерии и клучни хранливи материи
На здрав имунолошки систем му е потребна квалитетна и редовна исхрана. Постојат докази дека недостатоците на одредени микронутриенти, особено цинкот, селенот, железото, бакарот, фолната киселина, витамините Б6, Ц и Е, ги менуваат имунолошките реакции.

Решение: пијте јогурт.

За време на спиењето се лачи хормонот за раст неопходен за обновување на клетките, како и хормонот одговорен за одбрамбените функции на телото. Нервните клетки во церебралниот кортекс мируваат само кога спиеме. Спиењето влијае на чувството на задоволство, меморија, концентрација… Постојат различни причини поради кои се јавува несоница. Најчесто, сепак, треба да се бараат во некои лоши навики кои ги практикуваме пред спиење, како што се пиење алкохол, доцна вежбање или јадење „тешка“ храна.

Решение: земајте витамини од групата Б.

Нарушувањата на менталното здравје се сè поголем проблем на општеството, не само поради нивната зачестеност, туку и поради стигмата што ги придружува заболените и фактот што се повеќе млади луѓе се разболуваат. Преоптоварувањето со обврски и амбиции, како и стремежот се да биде совршено, ги доведува луѓето до „прегорување“.


Никогаш не е премногу рано или предоцна да започнете да се движите. Движењето е природно за секое човечко суштество. Дури и ако сте направиле предолга пауза од вежбањето, можете брзо да се вратите во форма. Редовното вежбање го подобрува здравјето на кардиоваскуларниот систем, го намалува крвниот притисок, помага во контрола на телесната тежина и ја промовира циркулацијата. Ова им овозможува на клетките на имунолошкиот систем ефикасно да ја извршуваат својата функција. Бројни научници го проучувале влијанието на вежбањето врз подложноста на една личност на инфекции. Тие беа особено заинтересирани за тоа дали интензивното вежбање може да ја намали функцијата на имунитетот. Тие ја проверувале крвта и урината пред и по вежбањето за да ги откријат промените во имунолошкиот систем.

На крајот дошле до заклучок дека и овде златното правило е умереноста. Значи, умерената физичка активност ќе ги зајакне не само мускулите, туку и способноста на човечкото тело да остане здраво

Претходна објаваНевен-Растение за 100 болести
Следна објава3-минутен трик со прст кој го елиминира гневот, тагата и нервозата

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име