Дома Здравје Какаото и бобинките го зајакнуваат мозокот

Какаото и бобинките го зајакнуваат мозокот

278
0

Според една нова студија, комбинацијата на флавоноиди од какаото и антоцијани од бобинки може да ја подобри функцијата на мозокот кај постарите лица.

Целта на студијата беше да се испита влијанието на внесот на бобинки и какао во прав врз когнитивните способности на постарите луѓе.

Во истражувањето учествувале 60 волонтери на возраст од 50 до 75 години, кои биле поделени во три групи. Првата група консумирала мешавина од бобинки, втората група консумирала какао во прав, а третата комбинација од бобинки и какао во прав. Производите се администрираат во форма на шумливи таблети. 100 mg какао во прав содржеше 7.000 mg флавоноиди, 2.500 mg теобромин и 100 mg кофеин, што обезбедуваше дневен внес од 200 mg флавоноиди дневно. Смесата со бобинки се состоеше од 33,3% црвена, 33,3% црна рибизла, 16,7% малина и 16,7% боровинка, што обезбедуваше дневен внес од 100 mg антоцијани дневно.

Испитаниците пополниле одредени тестови за да ја проценат когнитивната способност, а еден од нив бил тестот на Лондонската кула . Невротрофичниот фактор добиен од мозокот (BDNF) и рецепторот на факторот на нервен раст (NGF-R) служеа како биомаркери на когнитивната состојба . Имено, овие протеини играат клучна улога во синаптичкиот и невронскиот раст, миелинизацијата, развојот и опстанокот на невроните.

Иако, според резултатите од студијата, сите три групи покажале значително намалување на времето потребно за решавање на TOL тестот, ефектот бил најизразен кај групата која консумирала комбинација од бобинки и какао во прав. Исто така, кај жените, беше забележана негативна поврзаност помеѓу BDNF и бројот на движења потребни за да се заврши тестот TOL.

Иако точните механизми со кои флавоноидите влијаат на биохемијата на мозокот не се целосно познати, авторите на оваа студија се повикуваат на претходни студии за ефектите на флавонолите и антоцијаните врз здравјето на мозокот . Имено, првиот механизам е невропротективен ефект, кој вклучува зголемување на заштитната сигнализација и намалување на сигнализацијата на оксидативниот или инфламаторниот стрес, а вториот механизам вклучува неврохорметички ефекти што доведуваат до изразување на гени кои кодираат антиоксидантни ензими, ензими од фаза 2, невротрофични фактори и цитопротективни протеини

Извор: Nutrients

Претходна објаваМедењаци со чоколадо (рецепт)
Следна објаваДа, јајцата можат да ви помогнат да изгубите тежина. Еве како…

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име