Дома Здравје Еден вид јаткасти плодови може да помогне да се подобри здравјето на...

Еден вид јаткасти плодови може да помогне да се подобри здравјето на цревата

407
0

Еден вид јаткасти плодови може да помогне да се подобри здравјето на цревата.

Јаткастите плодови се една од оние намирници кои или ги сакате или не.

Сепак, студијата потврди дека консумирањето на еден вид јаткасти плодови – имено бадемите – е особено добро бидејќи тие имаат корист за метаболизмот.

Една нова студија покажа дека јадењето неколку бадеми секој ден може да помогне да се подобри здравјето на цревата. Спроведена од истражувачи од Кралскиот колеџ во Лондон, оваа студија, објавена во Американското списание за клиничка исхрана, опфатила 87 возрасни лица чија редовна исхрана не вклучувала доволно влакна, но вклучувала нездрави закуски како чоколадо или чипс.

Невен: растение кое прави чуда за цревата, кожата, крвта и притисокот

Откако ги поделиле учесниците во три групи, истражувачите кои стојат зад студијата побарале од една група да се откаже од своите вообичаени грицки и наместо тоа да јаде 56 грама цели бадеми дневно за вкупно четири недели. Втората група ги заменила грицките со исто толку бадеми.

Откриено е дека јадењето 56 грама бадеми дневно – што е еквивалент на околу 46 бадеми – може да го подобри здравјето на цревата со промовирање на нивото на бутират.

По еден месец, истражувачите откриле дека учесниците кои се префрлиле на дневна закуска со бадеми од секаков вид го зголемиле количеството на монозаситени масни киселини, влакна и калиум, како и дополнителни хранливи материи.

„Сметаме дека овие наоди сугерираат дека консумацијата на бадеми може да го фаворизира бактерискиот метаболизам на начин кој има потенцијал да влијае на човековото здравје“, вели водечкиот автор професор Кевин Вилан, раководител на Одделот за науки за храна на Кралскиот колеџ во Лондон.

Бадемите содржат витамини, минерали, протеини и влакна, што значи дека имаат бројни здравствени придобивки.

Една студија сугерира дека конзумирањето бадеми може да го зголеми нивото на плазма витамин Е и црвените крвни зрнца , да го намали вкупниот холестерол , значително да го зголеми нивото на антиоксиданси во крвотокот, да го намали крвниот притисок и да го подобри протокот на крв.

Иако се богати со калории, бадемите всушност можат да ви помогнат да го намалите ризикот од зголемување на телесната тежина и дебелина – се додека внимавате на големината на вашата порција. Протеините и влакната во јаткастите плодови прават да се чувствувате сити побрзо, па можете подобро да го контролирате внесот на калории додека сè уште го задоволувате гладот.

Бадемите се богати со вредни хранливи материи за вашето тело, како што се магнезиум, витамин Е и диетални влакна. Една порција бадеми прави хранлива и заситена закуска, а бадемите содржат и калциум и фосфор, кои го подобруваат здравјето на коските и можат да ве заштитат од скршеници.

Претходна објаваОва е менито на најздравите луѓе во светот
Следна објаваЕдна студија вели дека галењето куче е добро за вашиот мозок, еве зошто…

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име