Јогуртот е храна што луѓето ја консумираат стотици години. Тоа е многу хранливо, а редовното консумирање може да го зголеми здравјето на целиот организам!

На пример, докажано е дека со конзумирање јогурт можеме да го намалиме ризикот од срцеви заболувања и остеопороза, но и да изгубиме вишок килограми.

Ако јогуртот не е дел од вашата редовна исхрана, овие 7 причини ќе ве поттикнат да започнете да го консумирате почесто!Богат е со важни хранливи материи Јогуртот ги содржи скоро сите хранливи материи што му се потребни на вашето тело. Особено е богат со калциум, витамини Б и Д и минерали во трагови.

Содржи висок процент на протеини Јогуртот е богат со протеини кои одржуваат ситост и промовираат губење на тежината.

Некои видови јогурт се неопходни за здравјето на дигестивниот тракт

Јогуртот, кој содржи поголеми количини пробиотици, е совршен за здравјето на цревата и дигестивниот систем. Со редовно консумирање на пробиотички јогурти, ги намалуваме симптомите на вообичаени гастроинтестинални нарушувања, како што се надуеност, дијареа и запек.

Го зајакнува имунолошкиот систем

Јогуртот содржи пробиотици, витамини и минерали кои го зајакнуваат имунитетот и го спречуваат развојот на одредени болести.

Штити од остеопороза

Јогуртот е богат со витамини и минерали кои играат клучна улога во здравјето на коските. Редовното консумирање јогурт може да го намали ризикот од остеопороза.

Го зачувува здравјето на срцето

И покрај зголеменото количество маснотии што го содржат некои видови, јогуртот го зачувува здравјето на срцето, го зголемува добриот (ХДЛ) холестерол и го намалува крвниот притисок.

Промовира губење на тежината

Поради високата содржина на протеини, јогуртот може да биде многу корисен ако сте одлучиле да изгубите вишок килограми.

Како да го изберете најдобриот јогурт?

Помалку е повеќе кога станува збор за избор на здрав јогурт. Најдобро е да се изберат „обични“, незасладени јогурти, намалени маснотии.

Иако јогуртот содржи многу калории, сепак е здрав и можете да го конзумирате со секој оброк во денот без каење. Исто така, треба да барате јогурти што содржат живи и активни добри бактерии за да обезбедите доволен внес на пробиотици во телото.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Копирање не е дозволено!