Дома Здравје Вкочанет врат е проблем на многумина: Еве како да го опоравите за...

Вкочанет врат е проблем на многумина: Еве како да го опоравите за 90 секунди

695
0

Вкочанетиот врат може да ни пречи кога спиеме во погрешна положба, кога долго седиме на компјутер или во автомобил, но и кога сме подолго време под влијание на клима уредот.

Болката што ја чувствуваме кога имаме вкочанет врат всушност се должи на скратувањето на вратниот мускул, што се јавува кога го држиме вратот во неприродна положба, било кога сме будни или кога спиеме.

Така, на пример, можеме да почувствуваме болка во вратот кога спиеме на прениска или превисока перница и кога спиеме на стомак со свртена глава на страна. Во такви ситуации мускулот на вратот се скратува и чувствувате болка кога го вртите вратот.

Три решенија за вкочанет врат носи американскиот хиропрактичар др. Алан Мандел. Можете да пробате само една вежба или сите три. Вежбите делуваат затоа што го издолжуваат мускулот на вратот.

Вежба 1

Со прстите од спротивната рака на страната на вратот што ве боли (десна рака / лева страна на вратот, лева рака / десна страна на вратот) притиснете го вратот и свртете ја главата на страна додека не почувствувате болка.

Додека ги притискате прстите на болното место, свртете ја главата колку што можете настрана.
Потоа употребете ги прстите за да го повлечете мускулот на вратот кон внатре или кон клучната коска. Повлечете го мускулот со што е можно повеќе точки на вратот.

Вежба 2

Како и во првата вежба, со раката спроти вратот што ве боли, фатете го горниот дел од главата, свртете ја главата за 45 степени и повлечете ја надолу.
Држете 15 до 20 секунди, опуштете се и повлечете уште повеќе повторно и држете 15 до 20 секунди. Ставете ја главата исправено и повторно повлечете ја надолу, држете ја 15 до 20 секунди, опуштете се и потоа повлечете уште посилно.

Вежба 3

Оваа вежба ја користи истата рака како болната страна на вратот (десна рака / десна страна на вратот, лева рака / лева страна на вратот). Стиснете ја раката во тупаница, притиснете ја во вратот каде што ве боли и навалете ја главата на тупаница.

Дозволете твојата тупаница да навлезе во вратот и ќе знаеш дека ти е добро кога ќе почувствуваш болка. Држете во оваа позиција 15 до 20 секунди.

Видео:

Претходна објаваПосна торта од морков
Следна објаваДали јадете овошје навечер? Еве зошто тоа не е добра идеја

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име