Дома Здравје Ако го јадете ова за појадок, го уништувате вашето здравје!

Ако го јадете ова за појадок, го уништувате вашето здравје!

281
0

Понекогаш може да се чувствувате како да не можете да станете од кревет наутро ако не помислите на кафе затоа што не можете да функционирате поинаку. Постои уште една многу важна компонента на вашето утро што ве станува од кревет, а тоа е – појадок. Некои луѓе едноставно се будат гладни и едвај чекаат да ги отворат очите и да почнат да јадат.

Храната што ја јадете наутро го поставува тонот на вашиот ден, така што сите сакаат да го започнат утрото здраво. Помислете на вашиот прв оброк како чиста чаша – што и да јадете, ќе влезе во празниот дигестивен систем. Појадокот треба да биде добро избалансиран, а во последниве години има зголемен поттик за консумирање на цели зрна, што полека ќе се распаѓа и ќе бидете сити во следните четири часа. Сепак, житарките од малопродажните ланци често содржат многу шеќер, и ако изберете слатки житарки за појадок, тоа не му помага на вашето тело или ум.

Повеќето житни култури што ги избирате за појадок се малку маснотии, малку протеини и растителни влакна и многу шеќер, што во никој случај не е добар избор за вашиот прв оброк во денот. Покрај тоа, повеќето снегулки се преработени, така што нема значителна хранлива вредност.

Оброк со висока содржина на шеќер брзо ќе го зголеми шеќерот во крвта. Ова е затоа што вашето тело дигестира шеќер прилично брзо, па нагло влегува во крвотокот. Значи, по „сладок“ појадок може да се чувствувате нервозни и вознемирени, а потоа уморни и раздразливи додека паѓа шеќерот во крвта, а сепак ќе бидете гладни прилично брзо.

Затоа, обидете се да избегнете купување житни култури и да изберете квалитетен, избалансиран појадок. Здравиот појадок треба да содржи мешавина од протеини од јајца или урда, здрави масти од ореви, семиња и авокадо, цели зрна од овесна каша или леб богат со хранливи материи, како и навлажнувачки овошја како јагоди, боровинки и портокали, што е исклучително важно затоа што повеќето луѓе се будат дехидрирани.

Ако имате време, се препорачува да го започнете утрото со топла вода и лимон, а потоа да направите зелено смути. Подоцна наутро, изберете нешто хранливо како јајца или урда, и ако се одлучите за овесна каша, додадете свежо овошје и кефир.

Претходна објаваКрцкавото пилешко од рерна со само еден мал трик
Следна објаваКој зеленчук е најдобар за смути?

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име